23 Temmuz 2013 Salı

Antalya İş Güvenliği Eğitimi

Metroda Sohbetimiz böyle biraz gitti -
Kara Antalya İş Güvenliği Eğitimi
Biz Victoria Park yolumuza vardı sonra, ben bu deneyimden bize engel olabilir aklımda her türlü aksilik koştu. Bu gerçek olamayacak kadar iyi, bu yüzden tabii ki bir şeyler ters gitmek zorunda kaldı. Zaten aklımda umut vardı çünkü, ben çok kötü hayal kırıklığı almak eğilimindedir, çünkü hayal kırıklığına için korkmuştum.
Antalya İş Güvenliği  ben raslantı bu sabah benim facebook üzerinden tarama gibi ben Yerel yerlileri sayfa okumaya ne oldu. Olayların tuhaf bir dönüş sayesinde, muhtemelen onlar 19:10 de Tarla Günü festivali İş Güvenliği Eğitimi kısa bir yirmi dakikalık metro yolculuğu, (oynayan Londra (LDN) olacağını kavramı desteklenen bazı kanıtlar bulmak kadar sona erdi 19:10 askeri süresi).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder