30 Temmuz 2013 Salı

İş Güvenliği Uzmanı

Hindistan'da, sanayi hazır profesyoneller  İş Güvenliği gerçekten mesleki eğitim ve odak sağlayan birçok yönetim kurumları vardır.İşletme veya MBA Yüksek Lisans Hindistan'da en çok aranan derslerden biridir. Bu dersin kurs süresi iki yıl olup, genellikle mezun olduktan sonra sürdürülmektedir. Yönetimi veya PGDM Yüksek Lisans Diploması da MBA eşdeğerdir. Hindistan'da çeşitli İş Güvenliği Uzmanlığı Aydın seçim içerisinde bir dizi sunuyoruz. Farklı PGDM programları gibi tam zamanlı programları, yarı zamanlı programlar, uzaktan eğitim programları, yönetici programları ve online programlar gibi çeşitli biçimlerde, mevcuttur.  İş Güvenliği Uzmanlığı  tam zamanlı bir PGDM 4 yarıyıl, 6 ay her oluşan iki yıl çalışır. Ayrıca, adayları da Finans, İnsan Kaynakları, Pazarlama, Bilgi Teknolojileri, Üretim ve Operasyon Yönetimi, Sayısal Yöntemler, Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik, Risk Yönetimi ve Stratejik Yönetim vb içeren konuların bir seçim maruz kalan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder