22 Temmuz 2013 Pazartesi

İş Güvenliği Uzmanı

"Müşteriler bikini için daha fazla kullanır istiyorum," Bilge dedi. "Bu sadece plaj için değil, plaj kapalı için."
İş Güvenliği Uzmanı aktif tutkulu ve seyahat ile ilgili büyük," diye söyleniyor yaşları 18 ile 40 arasında kadın hedef almıştır.
"Biz stilleri taze tutmaya çalışın," Bilge dedi. "Ben 40 yaşındaki için 18 yaşındaki ve yeterli destek parçaları için yeterli skimpiness sahip olduğundan emin olmak için deneyin."
Plaj ilham koleksiyonu da dik kapak-up ve tığ parçalar yer alacak olan, giyim bütün bir seçim olacaktır.
"Ben toplama hikayemi anlatmaya devam İş Güvenliği Uzmanı Aydın söyledi. "Ben bir oyun planı ayarlama ve bir araya gelip görmeye her yıl seviyorum. Ben hala seviyorum ben yapıyorum ne yapıyorsun olduğunu bilmek heyecan verici."
Wise son altı ay için koleksiyon hazırlamaktadır,İş Güveliği Uzmanlığı Uşak çanta ve diğerleri tarafından ilham edilmiştir.
"Tutku her ne yapan şeydir," hikmet dedi. "İşte bu Hepsi bu kadar gelmek kılan."
Gelecekte, o ev tasarımları ve iç dahil etmek onun çizgi genişletmek için umut. O da ekibi genişletmek ve Activewear dahil etmek istiyorum.
"Benim zihniyet her zaman farklı zorlayıcı ve özel olarak olmuştur," dedi.
O feminist sloganı "Seçmek için Bir Kadının sağ" önemsiz "Ayakkabı A Woman Hakkı" için tweaked bir bölüm hatırlıyor.
Ancak, başka bir düzeyde, bu kadınların iş, ebeveynlik ve özellikle ilişkiler hakkında hakkında en azından o, değilse kürtaj hakkında, seçme hakkı yaşıyoruz, "Treagus ekledi.
"Gösteri seçimler dünyasıdır ve bu post-feminist dünyanın en somut göstergesidir."
İkinci Sex and the City filmi lansmanı öncesinde Londra'nın Telegraph yazma tanya Altın, bir "feminist İncil" olarak serisi 'ün alay.
Göstermek moda ve sonsuz alışveriş hakkında gerçekten, alışveriş bir sanat formu ve yaşam ihtiyaçlarından biri yükselmiş.
Bir bölümde, Carrie o ilk New York'ta geldi, o Vogue onun kopyasını satın almak için gıda vazgeçmek olacağını güvence veriyor.
Daha sonra, Manolo Blahniks onu bağımlılığı o satın umuyor daire için bir depozito onu kısa bırakarak, ona 40.000 $ mal olduğu ortaya çıkar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder