23 Temmuz 2013 Salı

İş Güvenliği Antalya

Kenara tüm derin mesajlar, ses oldukça iyi. Ben onun en iyi olduğunu söylemek değil, buna rağmen her zaman deneysel dünyasına adım rapçiler için bir takdir var. ,İş Güvenliği ve ilkel çığlıklar ile, Kanye tamamen İş Güvenliği Aydın gereken bir sanat oluşturmak parça ev partisi reçel ötesinde, sadece dinledi. Toplamda, onlar sadece yaşadıklarını gerçekten güzel ya da gerçekten rahatsız edici olup olmadığını karar vermeye çalışırken dinleyici bırakarak, ilginç bir şekilde karanlık. Bana göre, her iki, ve o etkileyici kılan. Çeşitli şekillerde, Kanye en pistlerde ağır dayanıyordu-on otomatik ayar dışında, sonuçta kendine fayda kalın risk alır. Yine, bu sadece çok kolay gibi görünen bu kararlardan biri olduğunu düşünüyorum.
Kanye sıradışı attığı ve yaratıcı risk dinlemek sağlam bir değer Yeezus yapmak, ama ben gerçekten (â Itâ € 'œI'm €? Çok fazla ve bu nedenle atlanacak her zaman) her parça ele verebilir dersem yalan olur . O müzikal olarak gidiyor yönü ile, o electronica ve yolda devam ya da bu davranır olmadığını merak olacak onun İş Güvenliği Antalya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder